زیباترین هدیه خدا

روز موعود!

1392/11/19 10:44
نویسنده : مامان طهورا
129 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه است و میخوام برم آزمایش خون بدم تا بارداریم تایید نهایی بشه...این چند روزه بی بی چکم پر رنگ و پر رنگ تر می شد و من به وجود شمای ناز امیدوارتر...مژه

وای خدا...بالاخره شنبه شد..چقدر برای امروز نقشه کشیدم!از خود راضی میخوام یه شام توپ درست کنم و قبل شام به بابایی یه عیدی قشنگ بدم!مژهآخه امروز ولادت پدر امام زمان مونه.....لبخند

می دونی...یه کفش فینگیلی نارنجی خوشگل خریدم و گذاشتم توی جعبه..

میخوام جواب آزمایش رو هم بذارم زیرش تا بابایی یهو غافلگیر شه..!چشمک به کفشه یه کارت زدم و روش نوشتم: سلام بابایی! من اومدم! مواظب مامانی باش...!مژهچشمک

واااااااای! عکس العملش حتما دیدنیه!خیال باطل میخوام فیلم بگیرم و وقتی شما بزرگ شدی نشونت بدم عزیز دلم!!!چشمک

خوب دیگه...من برم آزمایش!بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)