زیباترین هدیه خدا

اولین سونوگرافی!

1392/12/10 18:58
نویسنده : مامان طهورا
264 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار با مامان مریم رفتیم سونوگرافیمژه

خدا میدونه که چقدر لحظه شماری می کردم که ببینم این تو چه خبره!!!!!!!عینک

خدا رو شکر دکتر، شمای خوشگل رو دید و گفت ضربان قلبت هم منظم و طبیعیه...

صدای قلبت رو نشنیدم...ناراحت

ولی دیدمت!!قلب

نی نی برفکی من!!!ماچ

فکرشو نمی کردم اینقدر محو و هاله ای ببینمت!!

بازم صد هزار مرتبه شکر که همه چی طبیعی بود...لبخند

 

یک جنین منفرد، در وضعیت عرضی، با ضربان قلب طبیعی...

پلاسنتا فعلا حلقوی، اکوژنیسیته طبیعی و گرید صفر!

 

 

 

(باورت میشه از حفظ نوشتم؟؟؟؟؟)نیشخند

 

هر وقت دلم تنگت میشه میام به عکس خوشگلت نگاه می کنم

و شمای نازنینم رو تو رؤیاهام تصور می کنم.......بغل

می دونم همونی میشی که میخوام..

پاک...مطهر...نورانی...زیبااااا!!!!مژهقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا جون
13 اسفند 92 12:41
انشااله که به سلامتی نی نی جون به دنیا بیاد انشااله که خدا مواظبش باشه تا زایمانت عزیزمخوشحال میشم به وب ما هم سربزنید ********************************************** سلام مامان ایلیا جان ممنون از نظرت انشاالله...