زیباترین هدیه خدا

خبر به مامانی جون و عمه های مهربون!

1392/12/17 14:45
نویسنده : مامان طهورا
226 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با بابایی رفتیم خونه عمه مریم،

به مامانی و عمه مهدیه هم گفتیم بیان اونجا...لبخند

روز ولادت حضرت زینب (س) بود و به این بهانه شیرینی خریدیم و رفتیم..چشمک

بعد از شام، بابایی، مامانی و عمه ها رو صدا کرد توی اتاق و

به هر کدومشون یکی از اون قاب عکس های کادو شده که خودم درست کرده بودم رو داد..مژه

همزمان ازشون فیلم هم گرفت..

خیلی خوشحال شدند.هورا

من رو صدا کردند و بهم تبریک گفتند و

روی ماهم رو بوسیدند!!!!!بغل

 

آخیییییییییش!لبخند

راحت شدم..

چقد سخت بود رازداری!!!!!اوه

این یک ماهه

همش فک می کردم چقدر از شنیدن این خبر خوشحال میشن...نیشخند

 

خدایا شکرت

خدای مهربون

مراقب نی نی ما باش!!!لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صفورا
13 اردیبهشت 93 13:33
ای جونم مبارک باشه ************************ سلام خانومی سلامت باشی...
مامان ایلیا جون
7 خرداد 93 12:11
سلام عزیزم مبارکت باشه نی نی جون انشااله که به سلامتی به دنیا بیاد و مواظبش باش توی این چند ماه اینم از ادرس سایتhttp://zibasaz.niniweblog.com/cat183.php ************************************* سلام مامان ایلیا جان ممنون از لطفت موفق باشی...