زیباترین هدیه خدا

در راستای تشخیص مامان شدن! و اعمال ماه اول...

1392/11/15 20:21
نویسنده : مامان طهورا
127 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مامان منیر (مامان بابایی) اومده بودن خونمون.من همش تو چشمای مامان منیر زل زده بودم...با خودم می گفتم اگه شمای خوشگل تو دلم باشی، ایشون از حالت چشمام شاید بفهمند..آخه ایشون یه وقتایی یه تشخیص هایی میدن.عینکولی انگار هنوز زود بود! آخه هیچی نگفتن و فقط حرفهای معمولی رد و بدل شد..ناراحت

خیلی خنده داره..خنده

یادمه قبل از اینکه بی بی مثبت کمرنگ شه، یه روز انقد مستاصل شده بودم که بفهمم تو هستی یانه، که نزدیک بود برم خونه مامان منیر و ازشون بپرسم به نظرتون من باردارم یا نه؟؟؟خنده

نمیدونی چقدر سخته انتظار...

انتظار و بلا تکلیفی...

راستی امروز بی بی چکم پر رنگ تر شد...مژه

خدایا شکرت!

خودت دادی

خودتم مراقب نی نیم باش!!!

 

از امروز اعمالم رو شروع کردم.فرشته

از همون کتاب ریحانه بهشتی. بعد از نماز صبح تعقیباتش رو خوندم، دعای عهد، آیة الکرسی، دعای نور، ناد علی، دعای فرج، دعای ناد علی و هر چی تو تقویم اهل بیت سال 93 بود. خیلی خوب و کامله...

بعدشم قبل صبحونه سیب شیرین خوردم..ایشالا ظهر سوره های یس و واقعه و انبیاء رو می خونم..شب هم ذکرها رو میگم..

فرشتهحسابی ملکوتی شدمفرشته

میخوام شما هم ملکوتی شی!مژهفرشته

بابایی بدجوری شک کرده.عینک ولی من بهش نمیگمچشمک تا ایشالا شنبه شب، شب ولادت امام حسن عسگری(ع) بهش یه عیدی توپ بدم!!!مژهصبحش آزمایش میدم و ایشالا اگه واقعا مثبت بود، بهش میگم.از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صفورا
15 بهمن 92 9:50
مادر شدنت مبارکه عزیزم عرق کاسنی وبه رو تاکید میکنم بخور هیچی مثل آیه نور سوره ولعصر و انبیاء بچه رو صبور نمیکنه به سلامتی تو بغلت بگیریش هیچ حسی بالاتر از مادر شدن نیست ******************************************************* سلام صفورا جان ممنون از راهنمایی هات ایشالا!